יום שני, 4 באוקטובר 2010

טיסות ללוס אנג'לס

אחד היעדים הפופולאריים ביותר בארצות הברית הינה לוס אנג'לס שמוכרת גם כעיר המלאכים, לוס אנג'לס היא יעד פופולארי מאוד לישראלים בזכות מסלולי התעופה של חברת אל על המאפשרים הגעה בעזרת טיסה ישירה ישירות לעיר.
רבים מהישראלים המגיעים ללוס אנג'לס נעזרים בחברות התעופה הזרות וחברות התעופה האמריקאיות בשביל להגיע ליעד.
טיסה לאל איי היא טיסה ארוכה יחסית ונחשבת לטיסה הארוכה ביותר לארה"ב מישראל, האפשרות של הגעה בטיסה ללוס אנג'לס היא מצוינת לאלו שרוצים לבקר באזור חוף זה ולהגיע ליעדים תיירותיים קרובים, כגון: לאס ואגס וכדומה.
טיסות ישירות ללוס אנג'לס
הטיסה הישירה היחידה מישראל ישירות ללוס אנג'לס הינה בטיסה סדירה של חברת אל על המבצעת טיסות 3 פעמים בשבוע ולפעמים אף יותר, כאשר זה תלוי רבות בעונה ובביקושים הקיימים.
הטיסה הישירה ללוס אנג'לס היא לא טיסה זולה אך לפעמים מאוד משתלמת בגלל היכולת של לעבור מעל שמי ארה"ב בלי לנחות לעצירת ביניים בדרך.
לחברת אל על ישנם מחירים שונים על הטיסות ללוס אנג'לס, כאשר המחירון מתחלק למחירים סטנדרטיים, מחירי כרטיסי טיסה לילדים, כרטיסי טיסה לתינוקות, כרטיסי טיסה לנוסעים בגיל הזהב וכדומה.
טיסות המשך ללוס אנג'לס
אחת הדרכים הנוספות להגיע ללוס אנג'לס במידה והחלטתם שההגעה ליעד בצורה ישירה עם חברת אל על יקר יחסית הינו בעזרת טיסות המשך עם חברות התעופה האירופאיות המספקות מבחר של טיסות מדי יום לעיר המלאכים.
בין החברות הפופולאריות הממריאות מישראל, עוצרות בנמלי הבית באירופה וממשיכות ללוס אנג'לס תוכלו למצוא את..
• בריטיש איירוייס הבריטית.
• לופטנזה הגרמנית.
• אל איטליה האיטלקית.
• איבריה הספרדית.
• וחברות תעופה נוספות המגיעות ללוס אנג'לס.
העלויות כמובן בגלל טיסת ההמשך שעוצרת באירופה נחשבות זולות בהרבה מאשר הטיסות הישירות, כמו כן לאלו שרוצים להגיע בטיסה ישירה לארה"ב לאחד מהערים המפורסמות, כגון: מיאמי, ניו יורק וכדומה...ישנה אפשרות לקחת טיסה למיאמי לדוגמא ומשם להמשיך בטיסה ללוס אנג'לס עם חברות התעופה האמריקאיות שמבצעות מדי וים מאות טיסות ונחשבות לכלי התחבורה הפופולארי ביותר ברחבי ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.