יום שני, 22 בנובמבר 2010

טיסות לניו יורק


יעד התיירות הפופולארי ביותר בעולם הוא ניו יורק וזאת לא אנחנו החלטנו אלא הלונלי פלאנט נכון לשנת 2010, אנחנו כדרך אגב כתל אביב נמצאים במספר 3 על המפה שנחשב לאחד המכובדים ביותר.
שרוצים להגיע לניו יורק חשוב מאוד לדעת איך לבחור את כרטיס הטיסה לניו יורק, איך לבחור טיסה שתהיה לך בעלויות שיתאימו לך לכיס וכמו כן איך לבחור בעצם חברת תעופה איתה תוכל להמריא לניו יורק על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונך.
חברות תעופה המגיעות לניו יורק
כיום ישנם לא מעט חברות תעופה המגיעות מישראל לניו יורק, אחת מחברות התעופה האלו זוהי חברת אל על הישראלית המבצעת מדי יום כ 3 טיסות לניו יורק, רק שתדעו...
הטיסה המפורסמת ביותר של חברת אל על כיום בכל העולם, הינה טיסה "מספר 1" שהינה טיסה היוצאת בשעה 00:55 לניו יורק מדי יום משדה התעופה בן גוריון.
ישנם עוד מגוון חברות תעופה זרות המבצעות טיסות לניו יורק מישראל, אבל חשוב לדעת שהטיסות האלו הם טיסות שמתבצעות בצורה קצת אחרת, בדרך כלל הנוסע עולה על הטיסה ונוחת בנמל הבית של אותה חברת תעופה, ניקח לדוגמא את חברת לופטנזה הגרמנית המבצעת טיסות לניו יורק מישראל, היא יוצרת מבן גוריון לפרנקפורט, מבצעת שם נחיתת ביניים ומשם הנוסע ממשיך על טיסה אחרת לניו יורק מתוך רשימת הטיסות הסטנדרטית שיוצאות מדי יום.
אין ספק שבסופו של דבר כאשר רוצים ומעוניינים לטוס לניו יורק חשוב לדעת איזו חברת תעופה לבחור והכי חשוב מהם העלויות אותם גובה אותה חברת תעופה.
עלויות של טיסות לניו יורק
לכולנו ידוע שהעלויות של טיסות לניו יורק הם לא זולות ולכן, חשוב מאוד לבצע מספר בדיקות שיכולות להיות מאוד הכרחיות לפני שמחליטים איזו טיסה רוכשים.
ראשית כל חשוב מאוד לבצע מספר בדיקות באינטרנט על הטיסה וכמו כן לבצע בירור מקדים עם סוכן הנסיעות שיכול לספק לך לא מעט מידע אודות הטיסה לניו יורק ואודות המחירים והעלויות של אותם חברות תעופה. ישנם חברות תעופה שיכולות לקחת מחירים של 800$ לטיסה לניו יורק ובאותה מידה ישנם חברות שיכולו לגבות מחירים של מכל 1000$ לטיסה, בסופו של דבר המחיר תלוי רבות בביקושים של המושבים על המטוס ושל העצה באותה תקופת תיירות כאשר בחורף המחירים מוזלים בהרבה יותר מאשר בתקופת הקיץ התיירות שמציפה את ניו יורק כל פעם מחדש.