יום רביעי, 1 בספטמבר 2010

טיסות למיאמי

במידה והחלטתם לטוס לארה"ב, אחד היעדים המרתקים ביותר שאליהם תוכלו להגיע זוהי מיאמי, מיאמי נמצאת במדינת פלורידה שבארצות הברית וניתן להגיע למיאמי בעזרת טיסות פנים בארה"ב, רכבות הנמצאות ברחבי ארה"ב, תחבורה ציבורית ועוד...
אפשרויות ההגעה מישראל למיאמי הם די מוגבלויות וזאת בלל סיבות שראשיתן אי האפשרות להגעה בטיסה ישירה למיאמי מישראל.
טיסות למיאמי מישראל
בכדי להגיע למיאמי בארה"ב מישראל מספר האפשרויות להגעה הוא די מצומצם וזאת בגלל שאין טיסה ישירה מישראל למיאמי, בעבר הייתה חברת אל על הישראלית מבצעת טיסות סדירות למיאמי מספר פעמים בשבוע, אך לצערנו קו זה נסגר בגלל חוסר אפקטיביות ובטענה שקו טיסות זה אינו רווחי לחברה.
כיום חברת אל על מבצעת טיסות ישירות מישראל לניו יורק וללוס אנג'לס שבארה"ב, כאשר משם ניתנת האופציה לאלו המעוניינים להגיע למיאמי לטוס בטיסות פנים בארה"ב עם מיטב חברות התעופה הידועות והמוכרות, טיסות בארה"ב הוא כלי התחבורה הפופולארי ביותר על תושבי ארצות הברית אפילו מעל רכבות.
האופציה השנייה העומדת לרשות אלו המעוניינים להגיע למיאמי בטיסה מישראל היא בעזרת טיסות למיאמי והמשך מישראל לאירופה ומשם בטיסת המשך למיאמי, חברות תעופה ידועות שמבצעות טיסות ישירות למיאמי מנמלי הבית שלהם הם: לופטנזה הגרמנית, בריטיש איירוויס הבריטית, אל איטליה האיטלקית וכמוהם עוד מספר חברות תעופה אירופאיות.
עלות כרטיס טיסה למיאמי
עלויות כרטיס טיסה למיאמי יכולות להיות לא זולות בכלל במידה ומדובר על טיסה עם חברת תעופה יוקרתית יחסית, אך חשוב לזכור שעלות כרטיס טיסה תלויה רבות במחלקה בה החלטתם לטוס, ישנו שוני אדיר בין מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת תיירים שנחשבת למחלקה הזולה ביותר ויחד עם זאת גם הפופולארית ביותר.
מחירי כרטיסי טיסה למיאמי הם כרטיסים שנחשבים ליקרים יותר מניו יורק אבל מפתיע לשמוע, זולים יותר מלוס אנג'לס וזאת בגלל שזמן הטיסה ללוס אנג'לס הוא ארוך יותר וכרוך במשאבים גדולים יותר, כגון: זמן עבודה של דיילות הטיסה, דלק סילוני בשביל לבצע את הטיסה ופרמטרים נוספים שחשובים לאלו המתמחרים מדי יום כרטיסי טיסה למגוון היעדים ברחבי העולם ובארצות הברית בפרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה