יום ראשון, 22 באוגוסט 2010

טיסות לתאילנד

אחד מיעדי הנופש הפופולאריים ביותר שקיימים בעולם זוהי תאילנד, תאילנד נחשבת לאחת מ 10 המדינות המתיירות ביותר הזוכה לכ 60,000,000 מיליון תיירים מדי שנה מאז שנת 2002.
הטיסה לתאילנד מישראל היא טיסה אשר מתאפשרת בעזרת טיסה ישירה או טיסת המשך של אחת מחברות התעופה הממריאות מדי יום לארץ החופש והנופש תאילנד!

טיסות ישירות לתאילנד מישראל
נכון לשנת 2010 חברת התעופה היחידה המאפשרת להגיע לתאילנד בטיסה ישירה היא חברת אל על, בעבר פעלה גם במגזר זה חברת ישראייר שהובילה כשנתיים קו שהיה מאוד פופולארי בקרב התיירים והמטיילים, אך באופן מפתיע סגרה את קו התעופה הנ"ל בגלל טענה של חוסר כדאיות ורווחיות, כי בעל המאה הוא בעל הדעה!
סוכני הנסיעות המוכרים את הטיסות הישירות לתאילנד מישראל נוהגים למכור או טיסת אל על או טיסה של חברת התעופה "טאי איירווייס", שהינה בעצם טיסת קוד שייר של חברת אל על שמבצעת את הטיסות האלו, היופי הגדול במכירת הכרטיסים הוא שהאפשרות של רכישת כרטיס תחת שמה של טאי איירוויס יכול להיות זול יותר מאשר רכישת כרטיס שעליו מוטבע שמה של אל על כאשר בעצם זוהי אותה טיסה ואותה גברת בשינוי הדרת.
טיסות המשך לתאילנד מישראל
האפשרות הנוספת להגיע לתאילנד היא בעזרת טיסה לתאילנד שהינה טיסת המשך שיוצאת מישראל עם חברות התעופה הזרות, כאשר מסלול הטיסה הוא יציאה מישראל ישירות למדינת העם של חברת התעופה, שם עוצרים ועוברים מטוב וממשיכים לתאילנד.
חברות התעופה המבצעות טיסות המשך לתאילנד הם בעיקר רויאל ג'ורדניה שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות ביותר המבצעות עשרות טיסות בשבוע למזרח הרחוק, חברת איירסוויט האוקראינית, חברת אוזבקיסטן איירווייס, חברת טורקיש איירליינס ועוד מספר חברות תעופה זרות.
הגדולה של חברות תעופה אלו לעומת הטיסות הסדירות שמציעה חברת אל על היא בעיקר בגלל המחיר המוזל יחסית שמציעות בשביל להגיע לתאילנד, בחודשי יולי אוגוסט יכולים המחירים של חברות התעופה הזרות להיות זולים יותר בכ 25% פחות או יותר ממחירי חברת התעופה המגיעה ישירות לתאילנד.

בשביל להגיע לתאילנד עם חברת תעופה שתעשה בשבילך את העבודה ובשביל שאתה תהיה רגוע ושליו שאתה נמצא בידיים טובות, חשוב מאוד שהטיסה תתבצע עם חברת תעופה אמינה שיודעת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר ובשביל זה חשוב מאוד להתייעץ עם סוכן הנסיעות האישי שלך שיבחר בשבילך את חברת התעופה הטובה ביותר עבורך מבחינת כל הפרמטרים שהם מחיר, איכות ושירות, כי שירות נותנים באהבה או לא נותנים בכלל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה