יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

טיסות לארה"ב

אחד הדרכים להגיע לחופשה או טיול בארצות הברית היא בעזרת טיסה, נכון לשנת 2010 קיימים מעל 20 חברות תעופה הממריאות מישראל היכולות לקחת אותך ישירות לארה"ב בטיסה.
האפשרויות לטוס לארה"ב הם:
• טיסה ישירה של חברות התעופה הישראליות או האמריקאיות.
• טיסת המשך של אחת מחברות התעופה הזרות.
ארה"ב היא אחד היעדים הקסומים ביותר לנופש וחשוב מאוד לדעת הכיצד ניתן להגיע ליעד ומהם האופציות והאפשרויות העומדות בפניך לפני שתחליט איזו טיסה אתה לוקח ולאיזה יעד אתה טס בארה"ב.
אפשרויות הטיסה לארה"ב
אפשרויות הטיסה העומדות לפניך להגיע לארה"ב הם שונות ומגוונות, כאשר את הטיסות הישירות לארה"ב מבצעת חברת אל על או, חברות התעופה האמריקאיות, כגון: קונטיננטל, דלתא, US איירוויס וכדומה.
במידה והחלטת שאתה מעוניין לשלם פחות או שאתה רוצה לתפור שתי ציפורים במכה, האפשרות הטובה היא לקחת טיסה של חברת תעופה זרה לנמל הבית שלה ומשם טיסת המשך לאחד מיעדי ארה"ב.
הרבה פעמים מצליחים המטיילים הטסים לארה"ב, לעצור למספר ימים ביעד בו בחרו לטוס עם חברת התעופה הזרה, ולנצל את השהייה בשביל לטייל בהנאה, בכייף ולראות עולם.
יעדי הטיסה לארה"ב
יעדי הטיסה הפופולאריים ביותר בקרב הישראלים לארה"ב הם: טיסות לניו יורק, טיסות למיאמי וטיסות ללוס אנג'לס.
כמובן שגם שאר היעדים הם מאוד פופולאריים, אבל...
במידה והחלטתם שגם אתם מעוניינים לטוס לאחת מהמדינות בארה"ב שלהם אין טיסה ישירה מישראל או מאחד היעדים של חברות התעופה הזרות.
האופציה הטובה ביותר היא לעלות את טיסה לניו יורק ומשם לקחת טיסת פנים בארה"ב, טיסות הפנים בארה"ב הם טיסות שנחשבות לטיסות פופולאריות מאוד ולאחד מכלי התחבורה האפקטיביים ביותר של היעד.
ישראלים בארה"ב והויזה
החלטתם לרכוש כרטיס טיסה לארה"ב אצל אחד מסוכני הנסיעות ברחבי הארץ או באינטרנט...? חשוב מאוד לדאוג לויזה ואשרת הכניסה, ארה"ב היא אחד מהיעדים הדורשים ויזה לישראלים ולכן, האפשרות העומדת בפניכם היא להוציא את הויזה לארה"ב בצורה עצמאית או לפנות לסוכן הנסיעות שיבצע בשבילכם את העבודה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה